loading...
بچه های مدیریت 91 ایلام
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/02 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

كاشكي جوامع امروزي يكم...داشتن.
پاسخ : √ :به نظر منم كاشكي جوامع امروزي يكم...داشتن

این نظر توسط اسدی در تاریخ 1392/05/02 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

کلاس ما ک همه ساکت بودن فقط دبیر ها و ناظم مدرسه خیلی الکی ب ما گیر میدادن !! ب همین کیبورد قسم !!!شکلکشکلک
پاسخ : √ : [نیشخند][خنده][چشمک]

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/02 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

همه ساكت بودن به جز شما.
پاسخ : √: جوامع امروز از نبود دارویی به اسم " صداقت " رنج می برد...



(کولاک).

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/01 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

به نمايندگي از51درصد كلاس اعلام ميكنم كه شما خيلي تو كلاس شلوغ بوديد!!
پاسخ : √ : نههههههههه

بقیه خیلی ساکت بودن...

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/01 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

احمد شاهدمه اگه فك ميكني دروغ ميگم!
مسخره ميكني باشه! شب بخير تا فرداشب..

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/01 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

بد نيستم!







تو كه ميدوني من ساكت ترين فرد هم تو خوابگاه و هم تو كلاسم بودم.درست ميگم؟
پاسخ : بله بله بله...


یادمه...


مخصوصا توی خوابگاه...(موقع امتحان...بعد از امتحان)

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/01 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

اره محمد تو. ولي فقط داخل خوابگاه اينجوري بودي!
چطوري؟
ولي خانم اميدي با توجه به اسناد بالا اونجوري بودن وحالا اينجوري شدن!
پاسخ : بهمنی:
بله،صحیح...
مرسی...تو ک خوبی!!
پاسخ :


√ :من الان شلوغ نیستم...ولی اون موقع ساکت بودم چون زمینه برای بروز این استعدادم نبود... همه ی کلاسمون ساکت بودیم...

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/01 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

پس بچه هاي ساكتي بوديد اقاي بهمني و خانم اميدي اومديدين دانشگاه ادماي شلوغي شدين!!
پاسخ : بهمنی:
من شلوغ شدم!!!!!
پاسخ :



√ : کی گفته من شلوغم الان؟

بچه ها شما داور من شلوغم؟؟ نه من شلوغم؟؟؟

این نظر توسط پورنصرت در تاریخ 1392/04/29 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

بچه های خوبی بودن ولی زیادی درسخون و ساکت(و جاسوس هم زیاد داشتین برخلاف ما که متحد بودیم)
گفتم که هرچی بچه شر باحال بود بین ریاضیا بود.جالب اینجاس این چند ساله بعد ما دیگه رشته ریاضی انقد کم طرفداره که صلا از مدرسمون حذف شده همه باید برن تجربی میدونستی؟
پاسخ : √ : من که دوسشون داشتمو دارم.نه خبر نداشتم...
ولی پیش های امسالم ریاضی داشتن فک کنم...

این نظر توسط پورنصرت در تاریخ 1392/04/28 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

شماها دیگه از ساکتی حرص آدمو در میاوردین یه مشت بچه درسخون ساکت آدم یه دقیقه نگاتون میکرد کسل میشد!



انصافا هرچی بچه باحال بود تو کلاس ما بود
پاسخ : √ : بعد از رفتن پروین کلاس ما هم ساکت شد...

میدونی ما دو تا کلاس...سال دوم اینقد زنگ تفریحا برنامه داشتیم که سال سوم ما رو گذاشتن طبقه دوم که در دسترس دفتر باشیم...

ولی خب خدایی بچه های کلاسمون دوس داشتی بودن...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
قابل توجه دانشجویان محترم با استعانت از خدا و امام عصر(عج) این وبلاگ با نام بچه های مدیریت 91 ایلام با کمک دوست خوبم آقای پژمان دلاور راه اندازی شد... امید است با استقبال شما دانشجویان محترم در ارسال مطالب اینجانب را یاری فرمایید...سعی بر این است با کمک شما مطالب سایت هر روز بروز رسانی شود. هدف از این وبلاگ اطلاع رسانی و پر کردن اوقات فراغت شما دانشجویان محترم است... با تشکر مدیــــریــت وبــلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 6,094
  • کدهای اختصاصی