loading...
بچه های مدیریت 91 ایلام
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پ.حاتمی در تاریخ 1392/06/11 و 14:43 دقیقه ارسال شده است


سلام...

آقای فروزش جا داره پیشاپیش بگم...

آینه ...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بهمنی در تاریخ 1392/05/30 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

سلام.


کلاسا رسما از 24 دیگه شروع میشه!!!


البته ممکنه بعضی استادا زودتر از این تاریخ بیان کلاس،درس هم بدن!!!


من برنامم فعلا مشخص نیست،که کی بتونم بیام!


هر کسی نظرش قابل احترامه.


یخ در بهشت میخواین؟؟یعنی ایلام اینقدر گرمه!!!!

پاسخ : √ : نمیدونم چقد ولی گرمه... البته مسلما شهریور ماه خنک تر میشه....

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/30 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

من از16ميرم كلاس,چندتا از بچه هاي كلاس هم همرام ميان.
كسيم حق توهين به كسيو نداره.

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/30 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

بله ... بنده اگه زودتر از بیست و پنجم بیام کلاس رسما هم بد بخت میشم هم به یه جای تفریحی!!!!!میرم.....وجدانا از بیست و پنجم به بعد بریم سر کلاس.حمید پایتم....من یه عالمه کار دارم
پاسخ : √ : هر کس هر وقت دوس داره بیاد.

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/05/29 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

من فحش دادم هر کی 25ام زودتر بره...........دیگه خودتون میدونید............اونایی ام که فحش براشون مهم نیست این ترم شخصا آبروشونو سر کلاس میبرم.......دیگه فکر کنم همه منو شناختن میدونن چی میگم
پاسخ : √ : آقای فروزش؟!؟! از شما بعیده...

شما با بچه های ایلام هماهنگ باااااش...

( با هـــــــمــــــــــــــه هستم :

مگه همه تو خونه به غیر بخور بخواب کار مفید دیگه ای هم انجام میدید که این

همه نگران زود تموم شدن تعطیلات هستید؟!؟ )
پاسخ : حمید،اینجوری حرف زدن درستش نیست!!

این نظر توسط منتیان در تاریخ 1392/05/29 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

سلام..انصافأ تکلیفمونو آن کنید کی تشریف میارین...
حداقلش تو این ی مورد متحد باشیم..شکلک
در ضمن ندا جوون مردتر أ بچه های ایلام هیچ جا پیدا نمیشه هاااااااااااااآشکلک
پاسخ : √ : آرزو راست میگه...این دیگه ثابت شده اس...بله....

این نظر توسط پورنصرت در تاریخ 1392/05/29 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

وووووجدانا هماهنگی داشته باشین همتون یه تاریخ خاص بیاین_ندا جون کسی هفته اول نمیره
پاسخ : √ : بچه ها هماهنگی داشته باشید...

این نظر توسط پورنصرت در تاریخ 1392/05/29 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

کدوم خون تلخی نظرقبلی منو حذف کرد؟
بالاخره یه آپ جدید میکنی یا بیام ارات؟؟؟؟؟؟
پاسخ : √ : کدوم نظر؟؟؟
باشه ببینم فردا میتونم....

این نظر توسط سلیمی در تاریخ 1392/05/29 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

خدایی اونایی ک ایلامن این ی بارو نامردی نکنین و حداقل هفته اول سرکلاس نرین
پاسخ : √ : آرزو جوابتو داد...

این نظر توسط پورنصرت در تاریخ 1392/05/29 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

تو که انقد طرفداری و خودت پیشنهادشو دادی فروشندگی هم به عهده بگیر خودم مشتری ثابتم

نمیشه یه آپ بامزه بکنی دلم گرفت تو این وبشکلکشکلکشکلک
پاسخ : √ :نههههههه من نمی خوام

من که یه جا بند نمیشم که بشم فروشنده....بچه های مدیریت ورشکست میشن هااااااااااا


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
قابل توجه دانشجویان محترم با استعانت از خدا و امام عصر(عج) این وبلاگ با نام بچه های مدیریت 91 ایلام با کمک دوست خوبم آقای پژمان دلاور راه اندازی شد... امید است با استقبال شما دانشجویان محترم در ارسال مطالب اینجانب را یاری فرمایید...سعی بر این است با کمک شما مطالب سایت هر روز بروز رسانی شود. هدف از این وبلاگ اطلاع رسانی و پر کردن اوقات فراغت شما دانشجویان محترم است... با تشکر مدیــــریــت وبــلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 6,115
  • کدهای اختصاصی