loading...
بچه های مدیریت 91 ایلام
کولاک بازدید : 13 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (2)

...به نام خدا...
سلام به بچه های خوب مدیریت

اول میخوام از کساییکه  این 2 ترم و 1 کی 2 هفته ای که من مدیر وبلاگ بودم و اومدن نظر گذاشتن تشکر کنم


دوم عذر خواهی از کساییکه با تایید نظرات من دلخور شدن(هر چند قصد من دلخور شدنشون نبوده)

و در آخر برای مدیر جدید وبلاگ چه در این سیستم و چه در بلاگفا آرزوی موفقیت و آرزوی وبلاگی پر نظر دارم

 

با تشکر:

بهمنی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهمنی در تاریخ 1392/07/10 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ممنون.
نظر لطفتونه.

این نظر توسط منتیان در تاریخ 1392/07/10 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

سلام...
بابت اداره وبلاگ تو 2ترم قبل قابل تحسین هستین..واقعا خسته نباشید...شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
قابل توجه دانشجویان محترم با استعانت از خدا و امام عصر(عج) این وبلاگ با نام بچه های مدیریت 91 ایلام با کمک دوست خوبم آقای پژمان دلاور راه اندازی شد... امید است با استقبال شما دانشجویان محترم در ارسال مطالب اینجانب را یاری فرمایید...سعی بر این است با کمک شما مطالب سایت هر روز بروز رسانی شود. هدف از این وبلاگ اطلاع رسانی و پر کردن اوقات فراغت شما دانشجویان محترم است... با تشکر مدیــــریــت وبــلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 6,077
  • کدهای اختصاصی