loading...
بچه های مدیریت 91 ایلام
کولاک بازدید : 49 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (15)

 

دیشب به یه مراسم عروسی در خارج از شهر رفته بودیم. و در راه برگشت از شانس بد ما یکی از

 لاستیک های ماشین پنچر شد وبا هزار زحمت وهل دادن ماشین رو به حایی رسوندیم و این طور

 بود که به امادگی لازم برای روز امتحان نرسیدیم در نهایت قرار میشه که استاد سه روز دیگه یک

 امتحان اختصاصی برای این چهار نفر برگزار کند.
اون ها هم خوشحال از این موفقیت سه روز تمام درس می خونن و روز امتحان با اعتماد به نفس

 بالا به اتاق استاد میرن . استاد عنوان میکنه به خاطر خاص و خارج از نوبت بودن امتحان باید هرکدوم تو یه کلاس بشینند و امتحان بدن. انها هم به دلیل امادگی کامل موافقت میکنن...


امتحان حاوی دو سوال بود......


1- نام و نام خانوادگی (6نمره)
2- کدام لاستیک ماشین پنچر شد؟ 
(14نمره)
الف) لاستیک سمت راست جلو
ب)لاستیک سمت چت جلو
ج) لاستیک سمت راست عقب
د) لاستیک سمت چت عقب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ی دوست در تاریخ 1392/05/16 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

سلام.انصافأ بذار یا نذار رو با این «ذ» بنویسید، چون درستش اینه.بذار از مصدر گذاشتنه بخدااااااااااااا. من خیلی رو این غلط املایی حساسم..انصافأ رعایت کنید.. اگه اسم واقعیم ننوشتم ببخشید، صلاح ندونستم.
پاسخ : سلام.درست میگین..
صلاح ندونستین!!!!! عجب!!!

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/16 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

دختره فرم دانشگاه پر کرده :



نام : پریسا



نام خانوادگی : جلالی



فرزند : سوم !



این چطوری کنکور قبول شده واسم سواله :|






پاسخ : √ : این که چیزی نیست پارسال که من اومده بودم برای ثبت نام دانشگاه ...بعد که ثبت نام انجام شد و منو فرستادن برای انتخاب واحد دانشکده خودمون یه آقایی رو تو آموزش دیدم که داشت از مسئول آموزش می پرسید توی فرم جلوی سهمیه چی علامت بزنم ؟؟؟؟؟چند تا گزینه بودن...( مناطق ؛ آزاد و سهمیه های خاص)





بعد ها متوجه شدم اون آقا یکی از همکلاسی های گرامی بودن...



که نمیدونستن سهمیه به چی میگن...بله...

این نظر توسط منتیان در تاریخ 1392/05/15 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

خاهش میشه...وظیفسشکلک

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/15 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا من كه در اين حد زبان شيرين كرديو يادت نداده بودم!!
از كجا ياد گرفتي؟؟ به جز من زير دست ادم ديگه اي نري واسه اموزش.
پاسخ : یوسف،همشا از کلاس خصوصیایی ک برام میزاشتی یاد گرفتم!
پیشرفتم در حدی بوده که فراتر از کردی ایلامی یاد گرفتم!!!

این نظر توسط منتیان در تاریخ 1392/05/15 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

مرسی... اتفاقا من هر روز ب وبلاگ سر میزنم ولی نظر نمیذارم....شکلک
پاسخ : همینش هم ممنون

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/15 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

افرین به تو پسر خوب....ما کته شما بیف استروگانف!!!!!
فقط مونده بود همینو تو سرم بزنی....
پاسخ : همینه که هست!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط پورنصرت در تاریخ 1392/05/15 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

این الان چه زبانی بود؟
کردی ما که نبود
پاسخ : √ : کردیه کردستانه فک کنم!!!!!!
پاسخ : خودم براتون ترجمه میکنم!!!
کرد اید مثلا!!!

این نظر توسط بهمنی در تاریخ 1392/05/15 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

دیسان روژ جژنه ام جار رمضان
مانگیک میوان بوین میوانی خواگیان
ام جژنه پیروز له موسلمانکان
به تایبت له تواو کرد زمانه کان!
شکلک
پاسخ :

√ : [تعجب][تعجب][تعجب]
پاسخ : ترجمه این جمله کردی برای دوستان کرد!!!

دوباره روز جشن است و این با جشن رمضان
یک ماه مهمان بودیم مهمان خداوند
این
جشن تبریک به همه مسمانان
به خصوص تمام کرد زبان ها

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/15 و 8:17 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا...اتفاقا واسه من اصلا تکراری نیس
پاسخ : خب،تو تازه اومدی،من4/5 سالی میشه که بودم!

این نظر توسط يوسف در تاریخ 1392/05/14 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

تكراري بود.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
قابل توجه دانشجویان محترم با استعانت از خدا و امام عصر(عج) این وبلاگ با نام بچه های مدیریت 91 ایلام با کمک دوست خوبم آقای پژمان دلاور راه اندازی شد... امید است با استقبال شما دانشجویان محترم در ارسال مطالب اینجانب را یاری فرمایید...سعی بر این است با کمک شما مطالب سایت هر روز بروز رسانی شود. هدف از این وبلاگ اطلاع رسانی و پر کردن اوقات فراغت شما دانشجویان محترم است... با تشکر مدیــــریــت وبــلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 6,087
  • کدهای اختصاصی