loading...
بچه های مدیریت 91 ایلام
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اقای برمودا در تاریخ 1392/06/11 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

سلام برو بچ
منم اهنگهای سلنا رو دوس دارم
It's a big bad world but I aint ashamed to like the lights in my hand
دنیای بزرگ بدیه ولی من خجالت نمیکشم که دوست داشته باشم نور رو توی دستم داشته باشم
And the beat in my face
و ضربان رو توی صورتم
It's a big bad world but I aint ashamed to like the lights in my hand
دنیای بزرگ بدیه ولی من خجالت نمیکشم که دوست داشته باشم نور رو توی دستم داشته باشم
And the beat in my face
و ضربان رو توی صورتم

Be-be-beat in my face, be-be-beat in my face,
ضربان رو توی صورتم، ضربان رو توی صورتم

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1392/06/07 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

سلام همکلاسی های عزیز همگی خوبید خیلی دلم براتون تنگ شده من خیلی تغییر کردم بابت رفتارهای بچگانم در ترم 1و2 از همه خصوصا از رفیق شفیقم داش یوسف عذرخواهی میکنم امیدوارم تمامدوستام منو ببخشن مرسی از همتون راستی من اهنگهای استاد فلاحی رو بیشتر دوس دارم قربون همتون راستی کم به حاج مجید ما گیر بدید به خدا خیلی گله من چاکرشم

این نظر توسط موسوي در تاریخ 1392/05/24 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

ميدونستم.............

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/23 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

موسوی جان بی خیال الان فضای وبلاگو آلوده میکنم.....خودت که منو میشناسی چقد اذیت میکنم...اون حرفمم جدی نبود اقا......

این نظر توسط اسدی در تاریخ 1392/05/22 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

ﺁﻫﻨﮓ Armin2afm ...ﻭﺭﮊﻥ ﻣﺸﻬﺪﯼ
(ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺎﻟﯿﻪ)


ﺷﺒﺎ ﻣِﺮﯼ ﺑﻠﻮﺍﺭ ﺳﺠﺎﺩ ﻣﺨﺎﺑﯽ، ﺻﺐ ﭘﺎ
ﻣﺸﯽ
ﻣﻮ ﺗﻮ ﻗﻠﻪ ﺁﺑﮑﻮﻩ ﺑﯿﺪﺍﺭُﻡ ﺗﻮ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﺎﻧﯽ
ﺷﯽ
ﻫﯽ ﻣﯿﺎﻡ ﻓِﻠِﮑِﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮏ ﻣُﮑُﻨُﻢ
ﭼﻐﮏِ ﻭﺍﻣﻮﻧﺪﻩ ﺗﻮ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺗﮑﯿﻪ
ﮐُﻨُﻢ
ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﺯﻝ ﺑﺰﻥ ﯾﺮﻩ ﺑﺒﯿﻦ ﺑﻐﻀﻪِ
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻋﯿﺠﻮﺭﯼ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﯼ ﻣﻮﯾﻪ ﺗﺨﺴﻪِ ؟
ﺑﺮﻭ ﮔُﻢ ﺭﻭ ﺑﺮﻩ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﻗﯿﺪﺗﻪ ﺯﺩُﻡ
ﺧﻮﺏ ﻣﻮﯾﻢ ﺩﮔﻪ ﻋﯿﻦ ﺗﻮ ﺑﺪُﻡ
ﺩﺭﻭﻍ ﻣُﮕﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺭﯼ
ﻣﻮﯾﻢ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﯾﻔﺘﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺷﻠﻪ ﻧﺪُﻡ

این نظر توسط موسوي در تاریخ 1392/05/22 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

ميشه بگي من چه بدي به تو كردم عزيزم؟؟؟

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/21 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

هی بگین انگلیسی آسونه...!!!

سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند؛

کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند
.
.
.
حالا به انگلیسی ترجمه کن!!!!!
.
.
.

Three witches watch three Swatch watches

Which witch watch which Swatch watch

روایت داریم 3 تا پسر بعد از خوندن این دیوونه شدن....

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/21 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون

می گفتم این ستاره منه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست!!

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/05/21 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

ن به اعصابم مسلطم...خانم سلیمی تورو خدا دیگه شما نگو پسرم...این روزا هزار تا مادر پیدا کردم...کم کم مادره خودمو دارم فراموش میکنمشکلک

این نظر توسط سلیمی در تاریخ 1392/05/21 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

پسرم ب اعصابت مسلط باش تو جوونیشکلکمن قصدم فقط شوخی بود


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
قابل توجه دانشجویان محترم با استعانت از خدا و امام عصر(عج) این وبلاگ با نام بچه های مدیریت 91 ایلام با کمک دوست خوبم آقای پژمان دلاور راه اندازی شد... امید است با استقبال شما دانشجویان محترم در ارسال مطالب اینجانب را یاری فرمایید...سعی بر این است با کمک شما مطالب سایت هر روز بروز رسانی شود. هدف از این وبلاگ اطلاع رسانی و پر کردن اوقات فراغت شما دانشجویان محترم است... با تشکر مدیــــریــت وبــلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 6,122
  • کدهای اختصاصی